JULKLAPPSTIPS! Rea på porträttfotograferingar!

I år kommer jag att hålla julstängt redan från den 17 december. Därför tänkte jag nu puffa för november som en lysande månad för julklappsfotograferingar.
 
Istället för mellandagsrea blir det nu SUPER TUESDAY och ja, varför inte SUPER THURSDAY också!
 
 
 Johanna & Mathilda, tvillingsystrar
 
 
 
**********
 
Boka porträttfotografering en tisdag eller torsdag i november och få rabatt på grundpaketet:
 
A. Fotografering inkl 4 st bilder (13x18 cm)
1300 kr (ord pris 1480 kr)
 
eller
 
B. Fotografering inkl 4 st digitala bilder
1750 kr (ord pris 1900 kr)
 
**********
 
 
 
Elmer rockar järnet i badet
 
 
 
********** 
 
Info: Lämpliga fotograferingstimmar i november är mellan kl 10 och 14. Resa tre mil ingår. Mejla mig på [email protected] för lediga datum och komplett prislista!
 
**********
 
Villkor: med reservation för att det blir fullbokat. Rabatten gäller alla former av porträtt utom bröllop, dock endast nybokningar. Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
 
 
 
 
Gravidfotografering med Juliane
 
 
Hundporträtt: Fabbe Sjörövare :-)
 
 
Parfotografering med Simon & Amanda
 
 
 
**********
 
Så där ja. Nu ska jag sitta och titta på inboxen tills det rasslar till, okej? Näääe, hehe, det har jag inte tid med. Men välkomna!
 
Bästa hösthälsningar från fotografen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Underbara bilder! Men 1a & 2a är ju bara för söta!!!

2012-10-24 @ 19:47:04
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (nybliven mamma)

Underbara foton som alltid - älskar det översta, vilka sötnosar! :)
Kramis

2012-10-24 @ 22:57:42
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0