Boston, Dixon och Strand

Ni vet när man ska ta en bild med en vuxen hund, en valp och en katt som helst ska titta mot kameran alla tre? Och inte rymma, äta köttbullar eller nafsa varandra i tårna. Och hösten har kommit så allt som rör sig fortare än en ögonblinkning blir suddigt trots ISO 5000?
 
Matte Linda gjorde ett hejdundrande bra jobb med att få de här tre gossarna att ligga still tillsammans.
 
(Barnporträtt is a piece of cake. I'm just saying.)
 
 
 
 
 
 
Vem såg köttbullen först?
 
 
 
 
 
Boston, Dixon och katten Strand. Godingar, så duktiga! Top model nästa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh gud jag smälter !

2012-10-03 @ 18:08:40
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Minna

Wow så söta! Jätte fina bilder! Jo, jag kan tänka mig att det är en utmaning... Räcker ju att det är ETT djur man ska fota. Tog mycket på mina katter men den ena var så kelen att det var svårt att få henne tillräckligt långt bort från mig för att få till en bild!!! :)

2012-10-04 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0