Att slita ut X-et

Nej, nu snackar jag inte om några gamla pojkvänner utan om X-tangenten på mitt tangentbord. Jag bildredigerar alltid med snabbkommandon. Först försvinner själva bokstäverna från knapp D (avmarkera) och L (nivåer). Sedan slutar X (byte mellan svart och vit vid lagermask) att vara så pigg och kräver oftast minst två ggr gediget bankande för att vakna till.
 
Nåja, jag köper i alla fall alltid de billigaste tangentborden för de funkar faktiskt bäst. Och själva Ctrl-knappen måste de ha specialpreppat för den är kryast längst av alla!
 
Idag sliter jag ut tangenterna på den sista omgången av Anna & Roberths 213 st bilder. Leverans denna veckan!
 
 
 
Förberedd för terräng.
 
Bröllop i skogen, 7 juli 2012.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bröllopsmagasinet

Kul bild! :)

2012-10-02 @ 07:32:17
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: Vinnarlinda

Stövlarna matchar halsbandet från tidigare fotografering ju! :-)

2012-10-08 @ 11:07:25
Postat av: Tobias Fischer

Underbar bild ... :-)

2012-10-09 @ 12:15:13
URL: http://tobiasfischer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0