En riktigt bra en!

Klicka här för dagens tema valt av Tim!
 
Och klicka här för en speciellt till mig, och här för en annan redigt rolig en jag också fick. Tack Solveig, Jossan och alla andra för goda skratt dagen lång, presenter i överflöd och för att inte tala om de hundratals hälsningar jag fått på Facebook som jag faktiskt svarat på, allihop :-). Tänk att man kan bli så bortskämd bara av att fylla...21... hehe, jag menar halvvägs till 84. Weehoh! Då ska vi rocka järnet på hemmet, flickor och pöjkar.
 
(här är det ingen bild)
 
Nu är det kväll! Vi ses i morrn!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Irina

Nämen oj! Visste inte att du fyllde år! :) Grattis!

Svar: Tack Irina! Jag passar på när det roliga behövs som mest :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-14 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0