Amelia, Karin & Vilma

Oj, så fort den här veckan gick! Det måste vara min flitiga träning. Tim och jag avslutade den i alla fall med ett besök i Laholm, där vi först valde gravsten (inget roligt jobb men hittade en finfin och det kommer att bli så bra), sen åt vi på ett roligt litet café vid torget, vinkade åt Josefine som gjorde någon fin i håret på salongen, och avslutade med ett besök på Teckningsmuseet. En något knasig utställning var det just nu, men vi hittade trevliga julklappar att köpa med hem till Bjäre!
 
I morgon och på söndag ska jag fotografera för tidningen Amelia, med världens roligaste reporter Karin Widén (eller hennes nya blogg här: Bjutiful.me). Ska bli superkul.
 
Nu avrundar jag med en bild på Vilmisen från Göteborg:
 
 
Jag får lite Tordyveln flyger i skymningen-vibes av den här bilden. Yes?
 
Trevlig helg, allihop!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Herregud vilken vacker & stämningsfull bild ! Hennes ögonfärg verkligen ploppar fram!

Svar: Tack Becca!
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-16 @ 20:08:01
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Oj vad skoj med Amelia - då måste du säga sen vilka du har fotat - så att jag tänker på dig när jag läser tidningen :)
Kramis

Svar: Skitkul! Absolut! Kommer i nr 1/2013 :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-17 @ 12:32:21
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0