Dagens tips: This Modern Romance

Nä, nu har jag jobbat flera timmar i sträck och varmt som attan är det även inomhus för att jag inte orkar sätta på A/C:n nu när jag ändå strax ska gå hem (och kolla på Halv Åtta och Bygglov). Så därför blir det ingen bloggbild-innan-jag-stänger-av-datorn idag.

Men ett tips:

This Modern Romance - den sajten ska nog kunna hålla er upptagna en stund. Missa absolut inte det här - så snyggt så jag kolar vippen. Jag kanske ska ta och köpa ett Canons 50 mm 1.8 igen bara för att bokehn är så himla, himla mjuk och fin på dem (och använda vid fotograferingar där jag har tid på mig och inte oroa mig för den något opålitliga fokuseringen).

Yep, det var det för idag. God kväll i den exotiska hettan. Och njut. I juni kanske den är puts väck :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska genast ta mig en titt på länkarna! Men du Mette, jag vill ha lagom varmt! Hoppas det är svalare i juni haha. ;-)

2012-05-23 @ 20:41:07
URL: http://www.annanygard.se
Postat av: Minna

Du får komma till Dalarna, här är det alldeles lagom nu! ;-) Wow, vilka bilder! Vilken inspiration!!! Kanonlänk, den kommer kräva mer tid ikväll tror jag! ;-)

2012-05-24 @ 08:45:23
Postat av: Becca

Tack för tipset! Verkligen en riktig inspirationssida

2012-05-24 @ 09:21:02
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Ulrika Lindelöf - Fotograf Uppsala

Holy moly. Vi kan kola vippen ihop, du och jag. :)

2012-05-24 @ 10:04:38
URL: http://www.ulrikalindelof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0