Har du något på hjärtat?

På tisdag tar jag påsklov för att ta hand om min pappas saker, och jag är tillbaka först den 10 april. Jag kommer inte att finnas tillgänglig under den tiden, varken via internet eller telefon, så mejla eller ring mig nu om du vill ha tag i mig innan dess!

Torsdagen tillbringar jag med att sortera bilder, göra bokföring, skicka offerter och boka jobb. I eftermiddag kör jag till Helsingborg för att fotografera den här goa familjen och deras senaste tillskott!



Tarifa, januari 2011




Kommentarer
Postat av: Linda E

Åh, vet inte riktigt hur jag ska kommentera inlägget...SKÖÖÖNT med påsklov, men inte så roligt med det du ska företa dig med...Jag hoppas verkligen att du iallfall får vara med dina nära och kära som finns kvar i livet under påsken och ha ett riktigt vackert vårväder därnere på högen!! Vi saknar nu vårt lilla, lilla marsvin som fick somna in förra veckan. Sådan sorg att förlora ett sådant litet hjärta, så jag förstår din sorg att förlora din pappa! Tänker på dig vännen!

2012-03-22 @ 16:18:54
Postat av: Mette Ottosson - fotograf Båstad

Linda, du är som alltid alldeles otroligt gullig. Tack min fina vän. Ledsamt med ert marsvin, det spelar ingen roll hur små de är, det gör ändå så ont. KRAM.

2012-03-22 @ 17:05:39
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0