Ett halvkärt dilemma

Jag har gissningsvis 7-8 TB bilder som jag samlat på mig sedan 2004. Det är ju kanoners att ha en stor bildbank... men när det kommer till att välja bilder i något sammanhang blir jag fnoskig. Jag vågar inte ens försöka räkna ut hur många bildfiler det faktiskt är.

Till min nya hemsida tänkte jag ha ungefär 20-25 bilder i varje kategori - ni förstår själva hur lätt som en plätt det är. Bara i företagskategorin blev det 150 st i första urvalet. My goodness.

Jag känner mig som om jag återupplivat Peter & vargen för den som väntar på något gott har redan väntat alldeles för länge. Den gamla hemsidan är hopplöst ute och så jä-a stenful, för sedan jag startade bloggen 2007 har jag inte gjort något alls med den. Hög tid alltså, att sluta tjata och komma till skott. Men det finns hopp - jag har åtminstone designen någorlunda klar.

Nu ska jag snart ta fredag, vi får finbesök av den här grabben och hans föräldrar:


En favorit i repris: Elmer våren 2011. Ungefär så här lugn känner jag mig inför bildbanken.

Party, party!

Trevlig helg, önskar Disco-Mette


Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag kan inte sluta skratta ât den här bilden - den är bara för underbar! :o)

2012-03-12 @ 15:46:06
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Postat av: Mette Ottosson - fotograf Båstad

Lotte: jag förstår vad du menar för jag är likadan, "kan" vara därför den dyker upp här på bloggen med ojämna mellanrum :-)

2012-03-12 @ 16:37:02
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Victorias fotovärld

Vilken rolig blick!

2012-03-13 @ 00:12:50
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0