Sista chansen innan sommaren + bokningar i augusti & september

Nu har jag som sagt strax semester (läs mer här). Om du vill beställa något med leverans innan dess (nästa vecka om det är printar), behöver jag din order senast torsdag morgon (12 juli).
 
Ni som har pågående uppdrag just nu, får specialmejl med all information ni behöver.
 
*****
 
Jag vill också passa på att tipsa om att tiderna efter sommaren snabbt tar slut. Jag har några enstaka datum kvar under vecka 35 (27 aug - 1 sept), därefter från vecka 38 (från 17 september) och framåt.
 
(uppdaterat 10 juli)
 
*****
 
 
Greta, Astrid & Vita på Fäjö
 
*****
 
Välkommen att mejla mig för mer info och/eller för att boka datum! [email protected]
 
Porträttfotograferingarna startar på 1480 kr.
 
Bästa hälsningar Mette
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh, gud, vilken fin bild! På alla sätt.

2012-07-10 @ 19:06:15
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: meta ottosson

Vita, som pricken över i!

2012-07-11 @ 09:15:26
Postat av: Sandra Lekander

Tack för den fina kommentaren Mette! Jag älskar dina bilder, dina underbara färger och känslan i bilderna, din kommentar hos mig betyder mycket för mig! Tack! :) Trevlig semester!

2012-07-11 @ 12:00:57
URL: http://blogg.sandragillalekander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0