Mette Ottosson på Pinterest

Pinterest är ett fantastiskt, aldrig sinande ställe att hämta och samla inspiration ifrån. Om du inte redan upptäckt det, kan jag verkligen rekommendera dig att titta in. Men se till att du har gott om tid - det kan hända att du fastnar.
 
Sajten är ett bildsamlarställe, där du kan göra mappar med teman och stoppa dem fulla med goa bilder! Här samlar jag inspiration till nya fotograferingar, jag kan dela bilder med framtida kunder/samarbetspartners, och jag kan klicka på mängder av snygga renoveringstips, frisyrer, recept eller vad som nu kan tänkas intressera en. För en samlarnörd som jag, är det inget mindre än skitkul.
 
Dessutom sprids mina egna bilder över hela världen, till dem som följer mig eller bara fastnar för enstaka bilder.
 
Kolla in hos mig på Pinterest.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppsan! Ingen bra sida att surfa in på på jobb! Haha! Grym, hur kan jag ha missat den? Nu kliar det så i fingarna och jag vill bara hem till min kamera! :)

2012-07-12 @ 08:36:42
Postat av: meta ottosson

Good idea! Inta världen!

2012-07-12 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0