Publicerat : bröllopsbilagan 2012 i Helsingborgs dagblad (Helsingborgs bröllopsmässa)

Det är lika roligt varje januari jag får vara med i Helsingborgs dagblads bröllopsbilaga, 2012 är femte året i rad.  För första gången kan jag nu dessutom presentera bilagan i bläddringsbar form.

Klicka på bilden så kommer du dit!




Och en av bilderna som är med:



Maria & Rasmus Nanhed, Margretetorp 2009

Bilagan trycks inför Helsingborgs bröllopsmässa. Fellow photographer i bilagan: Lisa Wikstrand, en av mina kollegor i Lovely weddings.

Jag är inte med i år, men den brukar vara jättebra: nu på söndag 29 januari kl 11-17 på Stadsteatern. Inträde 120 kr inkl ett ex av Bröllopsmagasinet - och ett ex av bilagan förstås!





Kommentarer
Postat av: Peter

Det blir säkert en jättebra mässa även i år!

2012-01-30 @ 07:55:26
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

När jag åker till HBG nästa gång ska jag tjoa till åt dig och se om du har vägarna förbi! :)



Kramis

2012-02-02 @ 01:41:51
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0