Murphymåndag

Du vet sådana där dagar när datorn inte vill som du? När internet strular, programmen inte vill starta och allt går i snigelfart? Just det, den känslan. Men, efter sex timmars fix och trix har jag fått ordning på det och känner mig nu odödlig som dataexpert - hurra!

Parisbröllopet som jag lovat er kommer i veckan. Tills dess en sommarbild från Båstad hamn. Vi längtar lite nu, eller hur? Om inte annat så blir i alla fall jag på gott humör av att se sol och grönska på bild.

Ha en fin måndagkväll!





Kommentarer
Postat av: Malin

Sicken underbart somrig bild, längtar!!!!

2012-01-30 @ 20:57:09
URL: http://fotografmalinlandgren.blogg.se/
Postat av: Fotograf Verena Lüdemann

Vet precis vad du menar! Har också haft datastrul idag - och inte fått ordning på det än! :(

2012-01-30 @ 21:26:42
URL: http://www.momentsfoto.se
Postat av: Meta Ottosson

Och kyrkan som hjärta mitt i bilden!

2012-01-31 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0