Att vara kär.

Ni vet ju att jag är dökär i Tim, men förutom det är jag också rätt galen i min nya iPhone. Särskilt i Instagram-appen. För er som kanske inte riktigt vet vad det är, kan jag berätta att det är som en bilddagbok. Man tar en snabb bild med telefonen, fixar till den nästan lika snabbt, skriver en rad och svosh så finns den uppe på både mitt Instagram, mitt Twitter och min Facebook om jag så vill.
 
Här kommer de senaste dagarnas Instagram-bilder för er som inte sett dem. Vill ni ha mina bildtexter till får ni gå in på valfri länk ovan :-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Spindeltjejen är jag ;)

2012-12-04 @ 16:45:14
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0