Toodilooo!

Hej allihopa!
 
Hoppas ni haft sköna veckor och klarat er finfint utan mig (eller nja... hehe. Jag har saknat er!). Själv har jag både vilat och hållt igång, mer om mitt sommarlov kommer sen. De första veckorna efter en semester är väldigt ofta väldigt fullspäckade, så även dessa: det väntar bröllop i mängd, resor både till Baksidan och Solen, porträttfotograferingar av olika sort och så är det ju det där i mejl- och beställningsväg som kommit in medan jag var borta. Tur och ordning är min melodi och många goa timmars redigering alltså, när jag ska passa på att lyssna ikapp P1:s sommarprogram.
 
I alla fall så rivstartade jag jobbhösten med att hänga med Diana, Rikard och alla deras sköna människor hela lördagen. Waaah, så roligt det var! Jag inväntar svar om de vill vara med på bloggen, så här kommer en bild på plejset där vi var i lördags kväll - Ellinge slott. Rätt så schysst, va?
 
 
Nu ska jag sortera bilder för glatta livet innan det är dags att köra till stranden och fotografera en orientalisk picknick i skymning. Håhåjaja, mitt jobb är så himla trååååkigt.
 
 
/M.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Välkommen tillbaks! Vi är med största sannolikhet några stycken som har saknat dig också! :)

2012-08-14 @ 13:50:44
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Klart vi saknat dig! Hoppas att du haft en toppensemester och njutit för fullt! Välkommen tillbaka :)
Kramis

2012-08-14 @ 22:12:33
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Lillian

Kul att du är tillbaka!
Och den picknicken vill vi se bilder från! :-)

2012-08-15 @ 06:03:23
URL: http://lilliansfoto.blogg.se
Postat av: Sandra Lekander

Kul med fullspäckat schema framöver! :) Hoppas du har haft en riktigt go semester!

2012-08-15 @ 20:47:36
URL: http://blogg.sandragillalekander.se
Postat av: Hanna

Oj - nu är jag långt bak i arkivet och letar... Var är detta? Vackert!!!

Svar: Hej Hanna! Bra frågat! Har jagt till det nu - Ellinge slott! Superfint :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-11-10 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0