Mrs. Tieger

 
Aug. 11th, 2012
 
 
 

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Svartvitt foto är så vackert.

2012-08-30 @ 09:41:33
Postat av: Minna

Jätte fin bild, och helt underbar redigering!!! Vilken stämning det blir i en bild som är relativt enkel (missförstå mig rätt nu ;))!!! Jag får alltid så konstiga spasmer i avtryckar fingret när jag är inne på din blogg! Hehe! Den är verkligen inspirerande!

Svar: Tack Minna - du är så gooo! Och jag förstår faktiskt precis, för igår tänkte jag att det enkla är det vackra :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-30 @ 13:07:22
Postat av: emmy

meen hallååå... grafisk kommunikation, fast det är bara folkhögskola än så länge ;)

Svar: Bara och bara! Folkan på Gotland var den Bästa Skolan i hela Sverige för mig, så du ska nog se att det blir kalaaaaas :-) Så spännande att se vad du åstadkommer, du är ju ett PR-geni!
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-30 @ 20:29:26
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0