Editeditedit + Ludvig & Adela

Idag har jag (förutom att vi firat Timmans födelsedag med presentöppning på morgonen och lunch på Sand) redigerat som en gaaalning. Sju stycken jobb är nu beställda från labbet och snart på väg till goa familjer och brudpar nära mig, eller en bit härifrån. Kul, kul!
 
Om ni inte redan märkt det kan jag berätta att veckorna är fullspäckade just nu, sommarsäsongen gör sitt sista kraftryck innan höstsäsongen tar vid. Filar i tanken på ett hösterbjudande, säg till om du vill stå på intresselistan för det redan nu ([email protected]).
 
Det är nämligen jätteskoj när fotografen kommer:
 
 
 
(Ludvig vill köra traktor på kanten och Adela blir lite trött.)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Fast, i ärlighetens namn blev han ju på gott humör, så att du från att fota detta, och 10 min senare lyckades få till ett toppenfoto med glada barn, är bara gott betyg! Dock kan jag ändå säga att jag älskar detta ärliga, härliga kort!!!!

2012-08-21 @ 21:41:13
Postat av: Linda i Ludvika

HAHAHAHAHAHAHAH- VILKEN ROOOOLIG BILD!!!

2012-08-23 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0