Att bara göra backuper dagarna i ända (och lite spangswinglish)

Hola alla monsterdiggare!
 
Tack för alla kommentarer som rasslat in sedan mitt gnölinlägg sist. Jag blir ju så glaaad när jag får hard evidence på att ni finns där ute! Just nu känns det som om jag gör tre saker: kör bil, fotograferar, och lägger in bilder/gör backuper. My goodness. Augusti har varit så knökans fullbokat över halva Sverige att jag inte ens hunnit skicka iväg provbilderna från det första jobbet efter semestern (förlåt mig Diana & Rikard, det kommer snart!), men så blir melodin för fotografen när det är grönska som är populärast bland jordklotets finaste kunder (mina!).
 
 
Diana, Rikard och deras galna brudfölje
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Härlig bild! Och en eloge till bruden som kommer så pass högt med all klänning!!! ;)

Svar: Ja, massor av klänning, bra gjort, eller hur? Och många gånger fick de hoppa också, hehe!
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 15:23:27
Postat av: Becca

Haha, vilken härlig bild ! Älskar minen på han längst åt höger :)

Svar: Tack Becca :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 18:53:59
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Cicci

Hahaha vilken skön bild. Killen till höger vet ju hur man ska posa iaf :)

Skickar med min mail här förresten :)
Kram

Svar: Visst gör han! :-) Jag mejlar dig om kurs!
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 20:16:29
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se
Postat av: Lotte

Minen till höger blir nog årets min 2012!:) Kan bara inte sluta skratta! Helt fantastiskt!:)

Svar: Eller hur!!!
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 20:36:39
URL: http://kunterbunt.blogg.se
Postat av: Herr och Fru Tieger

Ohh Mette!! Du är för god, ingen fara alls vi har gott om tålamod och njuter av de smakprov vi hittills har fått, vilka underbara bilder, jag har sagt det tidigare, DU ÄR BÄST! Jag skrattar så jag dör av fotot på oss alla fem....fullpott.

Stora Kramar

Herr och Fru Tieger

Svar: Goa Diana, tack! Men jag tror faktiskt det var ni som gjorde jobbet denna gången, hehe. Jonas tyckte att Patrik ser ut som en fryst räka, fniss, jag skrattar ihjäl mig jag också :-D
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 22:32:03
Postat av: Anonym

Jag sett många "hoppbilder" på din blogg. Men den här tar priset som den BÄSTA!!!
Alla samtidigt i luften, även bruden och vilka miner de har :-)

Svar: Namnet har fallit bort, men TACK! :-) Visst var de duktiga!
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 22:57:28
Postat av: Måns

Årets bästa bild

Svar: Tack Måns! Roligt att du tycker det ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-09-02 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0