Företagsuppdrag: First Camp Torekov

First camp i Torekov har jag fotograferat i flera år, och det är superkul varje gång. Vackert väder, glada & goa människor, och fina miljöer att vara i. I somras var det dags att fotografera campingens nyrenoverade restaurang och konferensdel:














































Stort tack till modellerna Linda, Anton, Hedvig, Louise, Helena och Jack!

Jag kommer definitivt att avlägga visit i restaurangen (Flamingo) i sommar!

Fler campingbilder från tidigare år hittar du i kategorin Företagsuppdrag i menyn (du får bläddra lite, eller sök på First Camp här på bloggen).




Kommentarer
Postat av: Solveig

Superfina bilder Mette! Det ser verkligen inte ut som i kalla Sverige! Jag får lust att boka in mig på stört! Härliga barnbilder dessutom både här och i dom förra inläggen! Självklart att du får återkommande uppdrag när du levererar så lysande resultat!!

2012-04-26 @ 14:08:56
URL: http://www.solveigholstein.se/blogg
Postat av: Louise

Det var superkul och du är en fantastisk fotograf, Mette! Gör gärna om det igen om du skulle behöva någon modell :D

2012-04-26 @ 18:21:46
Postat av: Mette Ottosson - fotograf Båstad

Solveig, TACK! Du är en kommentarsälskling!!! Och tack detsamma Louise, superkul! :-D

2012-04-27 @ 10:12:04
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0