Jenny Kåberg Metalldesign på Carl Hoff i Helsingborg

Ni är så många, så många som pratat med och mejlat mig, om bilderna på Jennys smycken sedan vi började visa dem här på bloggen. Jag blir oerhört stolt över henne, min vän som är så duktig! Dessutom har hon idag varit och visat hela smyckeskollektionen på Juvelerare Carl Hoff i Helsingborg, där den kommer att finnas till försäljning från november. Vilken framgång, eller hur?

Ni kan givetvis också även i fortsättningen köpa smyckena direkt av Jenny (kontakta henne via hemsidan). De här örhängena (som jag visat tidigare) hade jag på mig hela dagen igår när vi var på Näringslivsdagarna. De var hur sköna som helst (vilket jag inte alltid tycker om örhängen i allmänhet), plus att jag verkligen gillar kombinationen av pärlor och silver:







Kommentarer
Postat av: Jenny Kåberg Karlsson

Och de var supersnygga på dig...

2011-10-14 @ 13:36:04
URL: http://jennykaberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0