Bildbank/Ur arkivet: Horseback riding

Inlägg som det i tisdags genererar en hel del bläddrande i arkiven. Det är roligt att titta igenom, både att se gamla bilder man gillar och för att se att man faktiskt utvecklats. Mitt uppe i en säsong kan det man just då presterar, kännas stagnerat och samma-samma, men det är nog det som är receptet - att kasta en blick bakåt (och sedan kvickt framåt igen). Jag är min egen hårdaste kritiker :-)

2007 fotograferade jag de här två islandshästarna:



Inte utan att man blir lite cowboyish. Veckorna är just nu fyllda av en hel del uppdrag både här och där i landet. Skoj! Nu ska jag sortera bilderna från i onsdags och lyssna på god musik.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack :D och tack för hjälpen! nu ska jag bara bekanta mig med den :)

2011-03-21 @ 16:38:23
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0