What a day!

Idag har jag varit i väldigt sommarvackra Gärdslöv, som ligger utanför Skurup i södra Skåne, och där Lina bor. Vi har ätit sushilunch och haft helskön kaffeeftermiddag med Lovely Weddings-fotograferna. Vi löser världsproblem (eller ok, fotografproblem...) och det är så inspirerande att snacka jobb med dem!

Kameran stannade hemma idag men här kommer utsikten från bröllopsfesten i lördags:



I morgon jobbar jag här i ateljén och sedan är det locationjobb hela midsommar. Nu ska jag laga min skrivare som just idag bestämt sig för att läcka ut allt bläck på skrivbordet, och mitt tangentbord som verkar ha fått afasi. I'll be back.

Kvällshälsningar, Mette Schwarzenegger




Kommentarer
Postat av: becca

Fin bild !

2011-06-21 @ 10:23:04
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Minna Westbom

Har några fina bilder på mig själv (kryss i taket :o)) längst ut på piren där! :o)

2011-06-21 @ 10:59:30
Postat av: *Mette* svarar

Tack Becca!



Minsann, Minna - var har du dem? Vill se på FB!

2011-06-21 @ 14:40:15
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, zooma...tror att min saab finns med i vänstra hörnet! Vi var ute och vandrade på Kullen denna dag:-)

2011-06-23 @ 07:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0