Nu är jag Superwoman med de femton bläckfiskarmarna igen

Som träberg- och dalbanan på Bakken är fotografens sista veckor före semestern - snabba, högljudda, smygtysta, fullspäckade, galna, pyttelite hisnande men vansinnigt roligt svängiga. Är så nöjd med livet och önskar bara lite grann att det också fanns en liten stund att luta sig tillbaka och njuta extra mycket redan nu, men å andra sidan: som jag ska gotta mig på semestern sen!

Inte för att försöka påstå att tiden inte räcker till, utan för att ni ska veta: jag har ungefär 60 uppdrag som jag inte bloggat ännu, från det senaste året. Bear with me, dears! Både ni läsare som väntar på att se andra, och särskilt mycket ni som är med på bilderna - jag är så tacksam för ert tålamod. Jag vill gärna göra egna inlägg om alla, även om det kommer enstaka förhandsbilder först - det är roligare då!

Idag har jag i alla fall varit på vift i stekande sol: först fotograferat goa familjen Volden på Hovs hallar, och sedan fått hemligt besök i Båstad av en långväga tjej som fotograferat morgongåva i trollskog... Hon var superfin och jätteduktig, och kanskekanske får jag visa någon bild här sedan men jag har inte hunnit fråga ännu.

Tills dess, midsommarblomster hos mamma förra veckan:






Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Du är ett midsommarblomster, hela du!

2011-06-28 @ 18:38:43
Postat av: Alva Carlbom, fotoblogg

Fin blogg och fina foton! :)

2011-06-28 @ 22:54:52
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0