Laddaladdaladda

Wåhåj, vad det går nu! Faktum är att så här mycket har jag inte njutit av jobbet på ett par år, tror jag. När man överväldigas av känslan "jösses Amalia så roligt det är att få vara fotograf på heltid", ja då är det gött. Ni som mejlar får kanske vänta någon dag extra på svar just de här veckorna, men jag jonglerar på i vanlig ordning.

I morgon är det heldagsbröllop i Mölle med ett brudpar bosatta i Manila, jag hoppas att det inte regnar som det gjorde senast jag var där. Fast... det går faktiskt bra det också.

Nu ska jag sortera klart provbilderna åt Kackel & Surr, där den här goa däkan håller hus:



Ha en go fredag där ute!

/M



Kommentarer
Postat av: becca

fin bild !

2011-06-17 @ 16:27:12
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken söt tös! :)

2011-06-17 @ 20:29:50
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Ebba

Hon kommer "typ dö" ;-) när hon ser att hon är med på bloggen :-)

2011-06-17 @ 23:23:39
Postat av: Clara

Jag var fin

Svar: Det var du verkligen, Clara! Nu får vi snart ses igen!
Fotograf Mette Ottosson

2013-01-19 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0