Håll i hatten!

I morse vaknade vi av att det mullrade. Och jag menar mullrade. Från före sju till strax efter åtta var det ett konstant dån, ett rullande, fräsande och knallande vi aldrig hört maken till. Helt utan uppehåll, ungefär som om Tor stönande rullande en enorm vagn med granithjul över kullersten där uppe. Lite läskigt är det ibland, att bo så högt som vi. Men lilla huset (skakade och) gjorde vad det skulle och gömde sig för nedslagen, vilket inte kan ha varit vilken femma som helst:



Jag hade tänkt jobba lite men nu är nästa omgång på väg in, så det blir nog strax till att dra ur alla sladdar igen. Blixtbollar ur elkontakter har skådats förr på Salomonhög!




Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad jag gillar din blogg :)

2011-08-28 @ 08:18:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: meta Ottosson

Hujedamej, än har det inte kommit hit. Hoppas jag slipper umgås med Tor!

2011-08-28 @ 11:06:07
Postat av: Minna Westbom

Vi passade på att befinna oss på bästa Bästkusten i helgen i bästa Bästkustvädret!!! ;o) På lör fm dånade det så att huset skakade. Trodde jag skulle få en hjärtattack!!!

2011-08-29 @ 07:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0