Betydligt bättre, kraschrapport & Little Dragon

Hej igen!

Jag gissar att ni undrade igår vad som var på gång. För att hålla en lång och ganska plågsam historia kort, var det ett minneskort som inte ville lämna ifrån sig bilderna. Hade jag haft nagelbitaretendenser, skulle nog hela armarna varit uppätna nu - men i morse, efter tre olika programnedladdningar (varav ett hela tiden hängde sig, och ett inte ens hittade driven i datorn), 11 timmars räddnings-tickande i datorn och nästan en hjärtattack senare, tror jag nu att allt är som det ska.

Min Räddare i Nöden heter TestDisk -men jag hoppas av hela mitt hjärta att ni aldrig aldrig behöver leta upp det programmet. Fy farao vilken scare, alltså.

Nåväl, lite matt och med en halvjobbig efter-paniken-huvudvärk sitter jag nu och försöker vara effektiv. Jag ska börja med att sluta klaga och återgå till mitt gamla vanliga glada jag! Det kräver en låt, jag tar göteborgsbandet Little Dragons helt suveräna Ritual Union.

*GLAD!*

(sådärja)


Tylösand 16 augusti





Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad hemskt! En riktig mardröm. Vilken tur att det löste sig!

2011-08-18 @ 16:11:51
URL: http://hannaagren.se/blogg
Postat av: becca

Fantastisk bild !



Gud vad hemskt - en riktig mardröm ju :O !

2011-08-18 @ 19:13:54
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tylö är underbart! De vyerna och sanddynerna med den blå himlen. Magiskt! :)



Skönt att det löste sig med fotona! Kan bli en riktig rysare annars! =(

2011-08-18 @ 19:15:20
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0