Men dryyygt.

Jag är sjuk igen. Avskyr det, kryper i kroppen på mig. Dagens två fotograferingar som var kära återseenden (med de här och de här godingarna) jag glatts åt så mycket, är flyttade. Nu är det jag som bäddar ner mig för att hinna bli pigg och kry inför lördagens två bröllop. Hoppas ni har en bättre vecka!

*Lägger in en brasklapp om fotomaran, det är så kort tid kvar så om jag är sjuk länge kanske den får skjutas upp, och då blir det i så fall till våren istället. Bättre det blir ordentligt än halvdant.


Kram på er från behörigt avstånd,
Mette


PS. Eftersom jag inte har några bilder här på Macen tipsar jag om det här från Jonas Peterson. Så himla bra gjort!


Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Kan du fatta Mette- att det där är ett mirakel som jag kommer att få vara med om varenda arbetsdag i resten av mitt liv!?! Jag känner mig överväldigad över tanken, men är samtidigt så tacksam. Kram och krya på dig!

2010-09-15 @ 12:19:44
Postat av: Anonym

Nu har jag gått igenom alla dina blogginlägg som anlände medan jag var i Portugal och Spanien och slås av hur fantastisk du är på att variera bilderna av olika bröllopspar. Vilken uppfinningsrikedom, tänkte jag, occh inser också att du är begåvad med en ovärderlig blick för vad som passar vem, precis som jag i mitt arbete som översättare har turen att ha ett öra för hur olika författare "låter". Heja Mette, krya på dig, idag är hela gräsmattan upp mot Boden full av gula björklöv. Så vackert!

2010-09-15 @ 16:29:21
Postat av: *Mette* svarar

Tack Linda!



Och tack mamma, du är så go! Inte fel med lite uppmuntran en dag som den här. KRAM.

2010-09-15 @ 16:37:41
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Solveig

Jag tror helt enkelt att du är överansträngd. Du vill mer än vad kroppen orkar med. Låt fotomaran stå över till våren och prioritera bara det som är viktigt nu! Kram och krya på dig!

2010-09-15 @ 17:48:58
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: *Mette* svarar

Solveig, klok som en bok & helt säkert rätt. Inget brinnande fläsk här int, jag ska trappa ner så mkt jag kan.

2010-09-15 @ 18:07:39
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0