Bröllopsfotografering 2010: Linda & Anders, Glimminge plantering

Minns ni 3 juli? Det var 34 grader varmt och inte ett moln på himlen. Underbart bröllopsväder, något hett under kavajen förstås, men sådana bagateller kan man enkelt bortse ifrån när man träffar söta brudpar.

Den lördagens första bröllopsfotografering var porträtt i Glimminge plantering vid vår fina bjärekust. Skugga var det inte så mycket av och ute under bar himmel stektes vi nästan levande, men... Linda och Anders sken ikapp med solen och gjorde fotografens uppdrag lekande lätt:


























Detta är en av mina favoriter, så himla gulliga:










Vilken bild gillar du mest? Skriv gärna en rad i kommentarsfältet, så blir Linda & Anders glada!



Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Jag gillar din favorit, brudgummen ser så himla lurig och nöjd ut där! Och ängen i bakgrunden!

2010-11-29 @ 14:26:32
Postat av: emmys bloggkalas

haha jag tror det :O hela kroppen värker och det kan jag nog tacka boxningen för :D haha

2010-11-29 @ 14:33:49
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Lotte

Vackert! Bruden ser lite ut som prinsessan Madeleine på den andra bilden :)

2010-11-29 @ 17:04:38
URL: http://chajanol.blogg.se/
Postat av: Fanny Roethlisberger

den näst sista är perfekt. Perfekt. Men alla är ju jättevackra! Och så kära de ser ut. Jag är nog på tok för blödig för att fota bröllop, haha, en riktig mjukis när det gäller kära par! (dålig ursäkt för att aldrig ha fått ett fotojobb)

2010-11-29 @ 23:04:52
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: Anneli

det går absolut inte att välja bland dessa fantastiska bilder! Vackrare brudpar får man leta efter!

2010-12-02 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0