Musik: Saint Etienne - Action

När det regnar blir jag alltid på ett speciellt musikhumör. Lite internationellt humör, sådär. Och så längtar jag till USA, närmare bestämt New York eller Boston.

Den här låten är ett bra exempel på stämningen jag gillar, när det slår regndroppar mot plåttaket och jag får sitta inne i värmen och jobba med världens bästa brudpar och barnfamiljer - mina :-)


Saint Etienne - Action, här på Spotify och här på You Tube.



Boston, på väg hem till mig, Mass Ave utanför Berklee, 1996 (crossprocessed, och ingick i mitt projekt Rain)


Kommentarer
Postat av: linn

vilken känsla! älskar ljuset!

2010-05-13 @ 19:07:12
URL: http://sunshinestories.com
Postat av: Malena

Vilken bild! Fullkomligt älskar sådana här bilder, en ram runt den och upp på väggen säger jag bara =)

2010-05-13 @ 21:34:00
Postat av: Julia Green

är det bara jag eller är vattnet rött? :o :)

2010-05-17 @ 16:35:31
Postat av: * M E T T E * svarar

Julia:



det är en röd tegeltrottoar!

2010-05-17 @ 16:40:28
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0