Ta vara på livet

I söndags fick jag veta att Britt-Marie, en av de vänligaste, varmaste, mest godhjärtade människor jag känner, har gått bort. Jag blev sorgsen. Jag satt här och tänkte att jag kanske inte ska skriva om det på bloggen, så futtigt det känns när man är så ledsen för hela hennes familjs skull... men jag vill gärna säga till er som läser: ta vara på livet, var snälla mot varandra och gör det du drömmer om. Nu.



Min Lewisia, som mot alla odds överlevde kallaste salomonhögsvintern sedan vi flyttade hit


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka fina blommor!



Ja, man ska ta hand om sina nära och kära och visa dem hur mycket man uppskattar dem, en dag kan det vara för sent =(



Kram Carro

2010-06-27 @ 19:12:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0