Bröllop: Anna & Hans, Skummeslövs kyrka/Skottorp

Anna och Hans är ett av de där paren som lyckas med ett raketbröllop - en planering på superkort tid! Jag tror att det gick max två veckor mellan vår första kontakt och bröllopsdagen. Nu tror jag i och för sig de har lite träning på att vara effektiva (de driver företaget Ronex tillsammans) - men icke desto mindre var det ett oerhört fint, välplanerat och känslosamt bröllop.

Annas klänning har ni sett här på bloggen förut, jag föll verkligen för den. Den passade henne helt perfekt - som om hon var stöpt i den både till figur och person! Hans var sitt stiligaste han också, och tillsammans var de helt enkelt dögulliga :-)









När vädrets makter bestämt sig för att fotografering ska ske inomhus, får man göra det bästa av situationen! Skummeslövs kyrka passade fint för bilderna, vacker interiör och stora portar med ljusinsläpp. Och gulligt, det var det fortfarande:



























Kommentarer
Postat av: Linda Lidström Johannesson

Anna och Hans!!

Såå fina! Är lite chockad....trodde paret Runfors redan var gifta...!? Blev lite konfunderad när jag hörde annat efternamn på telefonsvararen, men nu förstår jag varför...Dessutom har vi använt oss av samma fotograf! :-) Urgulliga, stort grattis till er!!



Önskar alla en fantastisk sommar!!



Hälsningar,



Linda (också nygift)

2010-06-15 @ 22:41:23
URL: http://www.hallandsgarden.se
Postat av: Ullis

Klänningsdetaljen! Underbar!

2010-06-15 @ 22:56:48
URL: http://www.ulrikalindelof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0