Porträtt/gravid: Marie & Ronald

Min übergoa fotografkollega Marie och hennes lika trevliga ogifta man Ronald var med Tim och mig på vår 10-årsdag i Helsingör, och i höstas fick jag återgälda med en gravidfotografering.

Ur magen kom Noel, en väldigt efterlängtad liten kille som jag tyvärr inte haft nöjet att träffa ännu men det ser jag verkligen fram emot. Snart är duktiga Marie tillbaka i hetluften igen efter sin mammaledighet, så kolla gärna in på hennes blogg!

Helsingborg var temat, både stad och park. De här två... better match can't be found!








Gissa om jag blev glad när jag fick syn på det här skyltfönstret :-)








Och detta...











Lite fniss hann vi också med ;-)











Tack gullisar, för den härliga förmiddagen och den vansinnigt goda ryska gulaschen!


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [minnesblogg]

Grymt fina bilder! :)

2010-07-04 @ 18:06:28
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Så härliga bilder! Gillar särskilt den där dom har magarna mot varandra, skrattade till litegrann :)

2010-07-04 @ 22:16:49
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Fotograf Marie Walther

Världens största tack för våra underbara gravidbilder!!!!! Kan knappt fatta att vår lille pojk funnits där inne och att han inte funnits i våra liv innan dess. Nu när du snart ha semester så kommer ni inte undan ;) Hahaha gillar bilden med magarna också, Jenny! =) Inte stor skillnad där inte ;)



Massa kramar till dig Mette!

Marie, Ronald & Noel

2010-07-09 @ 10:07:02
URL: http://www.mwpd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0