Porträtt: familjen Arvidsson i Båstad

Det är stekhett i Båstad, så här kommer några bilder vi tog i januari. Jessica vann en fotografering här på bloggen i höstas, och mitt i smällkalla vintern tog vi familjeporträtt hemma hos dem. Jag börjar med en av favoritbilderna - eventuellt ett bevis på att jag är synsk? Jessica skrev sedan att det var ett fint porträtt på deras nya familjemedlem, så det var faktiskt väldigt roligt att jag tog bilden just så här utan att veta om det:




De fyra som snart ska bli fem är en himla go, söt och glad familj!





Vilma & Viola:











Jessica & Johan:











Ibland ber fotografen sina modeller om weirda grejer... De hade vääärldens finaste kök. Jag menar det, så gulligt och så vackra färger! "Kan ni inte sitta här på golvet mellan köksbänken och spisen...?"

Voilà. Hemmastudio i mysmiljö och härligt fönsterljus. Ni ser ju:








Hoppas ni också har det bra i båstadvärmen godingar, och att vi ses snart igen!




Kommentarer
Postat av: Johanna Majkvist

Åh vad trevligt att se att du tagit så fina bilder i hemmet. Inte kunde jag väl tro att man kunde ta en så fin bild vid spisen. Det var verkligen fint. Underbara bilder!



Kram Johanna Majkvist

2010-07-05 @ 09:22:29
URL: http://johannamajkvist.blogspot.com
Postat av: Ida

Vilka otroligt vackra bilder. Kul att du lyckades fånga deras nya familjemedlem på bild också :)

2010-07-05 @ 18:01:01
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0