Student 2009: Martina i Båstad

Vi kör på med en student till på direkten! Snygga Martina har ni också träffat förut, med hästen Lolle när vi delade stall. Läs och titta här!

Dessutom var hon ju min elev på låg- och mellanstadiet. Det var en väldigt rörande studentmiddag hemma hos henne i somras (tack Pernilla!) och blandade känslor av glädje och sentimentalitet från en gammal fröken som jag :-)

Här är Martina i alla fall, så fin och söt och numera vuxen (och uttvingad på en äng med massor av otäcka insekter, haha, men med fantastisk bakgrundsvy!):





Där låg hon snällt trots att krypen kröp över henne...





Ganska kvickt bytte vi plats :-)








Min favorit, kanske för att hon fnissar lite grann här som hon gjorde när hon var liten:





Vi ses snart vännen!


Härligt, eller hur? Skriv gärna något i Kommentarsfältet!




Kommentarer
Postat av: Fotograf OzDeleau

vilka härliga sommarbilder! jättefint! den när hon ligger i gräset är hur fin som helst!

2010-02-17 @ 17:50:14
URL: http://www.ozdeleau.com/blog
Postat av: Fanny

Härliga bilder på martina :) du är så duktig Mette! /Fanny

2010-02-17 @ 17:50:23
Postat av: * M E T T E * svarar

Tack gulliga ni!

2010-02-18 @ 12:17:34
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: ROSMARIE JOHANSSON

JÄTTE FINA BILDER PÅ DIG DIN MAMMA VISADE DOM IGÅR NÄR HON VAR HOS MIG FRÅ ROSMARIE

2010-09-01 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0