Q & A

Med många nya läsare kommer också många nygamla frågor. Tyvärr kan jag inte svara individuellt på alla era undringar, men jag har uppdaterat informationen i Fråga Mette med svar på de vanligaste frågorna.

I kategorin Mette svarar kan du hitta ännu mer.

Och vad händer på Högen?

Hela förmiddagen redigerade jag julkortsbeställningar, och nyss blev jag klar (lagom till deadline) med bildmaterialet till januaris bröllopsbilaga i Helsingborgs dagblad. Här är två av bilderna på temat "matcha skorna till klänningen". Hehe.







Bilagan för två år sedan kan du kolla in här.




Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Wow!

2010-12-09 @ 16:11:39
Postat av: Lotte

åh, jag är helt såld på färgglada skor till brudklänningen!!

2010-12-09 @ 20:32:00
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0