Konfirmationsfoto & studentfoto: Alice & Yasmin

När jag flyttade hem från USA -99 blev mina allra första kompisar i Båstad en härlig bunt med nioåringar. Jag kan fortfarande sakna de tiderna jag arbetade som lärare, så mysigt vi hade! Många av dem håller kontakten vilket jag tycker är underbart (jag har inte precis någon längtan efter min lågstadiefröken...) och en av dem är Yasmin, som tog studenten förra året. När hennes lillasyster Alice konfirmerades i år, passade vi på att kombinera deras porträtt.

Enjoy! Så vackra flickor!

Alice var huvudpersonen:

























Och så Yasmin:








Det kan vara så att de brås på sin snygga mamma ;-)










Trots det kyliga och blåsiga vädret traskade vi ner till havet för de sista bilderna - och det blev kalas. Jag fnissar för mig själv när jag kollar på dem, för jag tycker de ser ut som lokala små moln med sina skuggor undertill. Hehe.






Kram till hela familjen, hoppas vi ses snart igen!

/Mette

Vilken bild tycker du bäst om? Skriv gärna en rad i kommentarsfältet!



Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Tänk om jag hade vågat ha såna skor när jag konfirmerades!

2010-12-01 @ 14:49:29
Postat av: Anneli

Vilka minnen dina bilder är. För livet.

Det var en riktigt kall och blåsig dag men vilken värme man känner när man ser dom. Kanske för att det är -12 ute. Vilken komplimang du ger.

Du är bäst Mette. Kram från alla

2010-12-01 @ 20:57:34
Postat av: Kira

jättefian bilder , gillar speciellt de på hon som komfirmerade sig, ser verkligen jättefint ut i det ljusa fina med bilderna! :) och jättekul med bildbomb! :d

2010-12-02 @ 21:42:37
URL: http://kirafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0