Some things you just don't want

Som till exempel en matförgiftning på veckans enda lediga dag. Näe. Sov till klockan sju på kvällen igår efter att jag hade (*%&¤#?=) (fula ord för vad som händer när man får matförgiftning) när jag vaknade på morgonen.

Note to self:
köp aldrig mer en kycklingmacka på en mack. I alla fall inte en regnig augustieftermiddag när chansen för att någon hanterat den fel är stor. Urk.

Nu håller jag tummarna för att jag vaknar pigg och hungrig i morgon istället för lealös och illamående. Ett roligare ämne är bröllopen från i lördags men jag tror jag gör ett eget inlägg för tjuvkikarna, de stackarna ska ju inte behöva samsas med det här eländiga ämnet.

Hej å hå!

(ingen bild här vilket ni nog ska vara glada för)

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Oh crap indeed! Hoppas idag var bättre.

2010-08-16 @ 20:09:18
Postat av: mallan

Nej fy, din stackare!

Hoppas du är bra nu!



Ett tips är att alltid undvika macka på mack... Oavsett vilken månad det är ;) (Jobbade en sommar med att göra dem och jag kan rysa när jag tänker på det, blä!)

2010-08-16 @ 21:30:04
URL: http://mallanspyssel.wordpress.com
Postat av: Camilla

Fy fasen.



Jag gjorde misstaget att välja en pizza med kyckling för några år sedan. Hello matförgiftning!



Här kommer det roliga:



Jag gick tillbaka några veckor senare och tog samma (OK, inte samma-samma, men du fattar...) pizza igen. Med kyckling.



Hello matförgiftning nr 2.



Dummare än så kan man inte bli.

2010-08-31 @ 23:18:13
URL: http://camillasundberg.net
Postat av: *Mette* svarar

Men Camilla, DET var roligt, hahaha!!!

2010-09-01 @ 11:42:43
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0