Snart slut på porträttider före semestern!

I år har jag semester 11 juli - 6 augusti, och faktum är att det inte finns så väldigt många tider kvar innan dess! Även augusti börjar fylla upp. Det är tidighetsrekord, tror jag. Bröllopslördagarna går alltid först, men nu även de veckodagar jag gör porträtt. Många av mina stammisar bokar en fotografering om året, och när jag nu hållt på några år så blir det förstås fler och fler. Bra, sa Bill. Härligt, sa Bull.

Har du funderingar på att boka en fotografering, är det alltså bra om du hör av dig omedelbums. Det kan förstås gå senare också, och ibland flyttas uppdrag, men om du vill vara helt säker så maila mig snarast på [email protected].

Porträttpaketen startar på 1480 kr.


Den här glada syskonskaran gav en förstoring till sin pappa i födelsedagspresent i somras. Go' kram, tycker fotografen.





Kommentarer
Postat av: Cajsa

sv: Tack detsamma! :)

2010-04-18 @ 18:32:51
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Solveig

Aaaah... Tänk att få en sådan fin bild på sina barn! - Lycka!

2010-04-18 @ 23:33:22
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0