Tävling nr 5 av 7: vinn en porträttfotografering! (tävlingen avslutad)

Hurra, hurra, här firar vi bloggens hundratusen besök med en hel veckas dagliga tävlingar och detta är den femte tävlingen av sju!





Nr 5 är också en utlottning, dvs vem som helst kan tävla och vem som helst kan vinna - det enda du behöver göra är att svara på ett par frågor (se nedan).


Vinst nr 5 är en porträttfotografering (värde ca 1280 kr) som vi gör antingen utomhus, hemma hos dig eller i någon annan miljö som du väljer.

I vinsten ingår 1 tim fotografering, samt 4 st bilder (13x18 cm). Paketet går självklart att utöka om du vill det, prislista bifogas till vinnaren. Resa ingår med tre mil från ateljén, därefter 65 kr/mil eller enligt överenskommelse vid längre avstånd.

Fotograferingen utförs endast vid överenskommet datum mellan 15 januari och 15 mars 2010, så det gäller att du/den som får din vinst kan då!


Du kan använda vinsten själv, eller ge bort i present. Porträtten kan tas på en eller flera personer, tex familj, barn, husdjur, gravidmage, parporträtt eller om du har någon helt ny idé!

Vinsten kan inte användas på en redan bokad fotografering.




SÅ HÄR TÄVLAR DU:


Fyll i ditt namn och din e-post (e-postadressen visas bara för mig) i Kommentarsfältet nedan.

Och... i rutan för Kommentar gör du följande:

Berätta:

- vem du är eller vem som ska få vinsten om du vinner, samt var du/ni bor
- varför du vill vinna den/ge bort den
och
-vilken sorts fotografering skulle det bli?


Vinnaren drar jag på torsdag den 10 september, så tävla på tills dess!

Jag kontaktar sedan vinnaren och bestämmer datum.


*************************************************

OBS! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

*************************************************



TIPS 1!

*Har du en egen blogg kan du lägga upp den ÖVERSTA bilden (där det står "Vinn en porträttfotografering!") på din blogg och länka till detta inlägget, så har du en extra chans i lotteriet!* Glöm inte ange detta i Kommentarer också ;-D


TIPS 2!

*Det finns ett fåtal tider kvar för fotografering före jul! Maila mig på [email protected] för prislista och mer information!


Lycka till kompisar! Nästa tävling kommer i morgon, onsdag.


Kommentarer
Postat av: NinaKatarina

Åh vad det är kul med tävlingar =0))

Om jag vinner vill jag ha den alldeles själv.

Vill så gärna ha familjen samlad på en crazy bild, och sen göra en förstoring att ha på väggen.

Eftersom vi är fem i familjen skulle jag vilja ha typ en "Vänner" bild. Uppifrån och ner, svårt att förklara.

Tror att du kanske kan få mig att tycka om mig själv på bild, inte så lätt.

Vi bor ganska nära, Förslöv....

2009-09-08 @ 14:39:29
Postat av: evelina

AAA jag är först!!!!

Jag skulle vilja vinna för att överraska min käraste! Vi skulle ta söta romantiska kort ihop, lite speciella kort. O Mette sprudlar säkert av ideer! Vi bor båda två i växjö. me åker mer än gärna till kusten för fin miljö!

2009-09-08 @ 14:45:18
Postat av: Anonym

2009-09-08 @ 15:03:43
Postat av: Malena

Perfekt!

Jag ska ju boka in precis en sådan fotografering när lillen är född och under den tidsperioden dessutom!

Vi bor i Tyringe och fotograferingen blir på ungarna som vi plaerar att göra varje år framöver. Håller tummarna extra för den här tävlingen

2009-09-08 @ 15:05:55
Postat av: Blue

Jag skulle ge min sambo en porträttfotografering hos dig Mette, hon säger alltid att jag inte tar några bra bilder på henne. Sen skulle jag smyga i kuliserna!



Känner jag min sambo rätt så kommer hon med säkerhet vilja ha med hela familjen på bilderna så det blir säkert en helt galen familjesession!

Postat av: Jenny

Detta är ju en riktig riktig drömvinst som jag önskar sååå högt att jag skulle vinna. Eftersom jag som fotograf alltid står bakom kameran drömmer jag om några busiga spontana bilder med mig och barnen.



Med dig som fotograf skulle inget kännas mer naturligt. Håller tummarna det hårdaste jag kan <3



Kramar

Jenny

2009-09-08 @ 15:22:12
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Elin

Skulle jag vinna skulle jag ge fotograferingen till mig själv och ta lite vackra bilder på mig och min sambo ihop, eftersom det knappast finns några sådana bilder vid det här laget, det är ju alltid jag som håller i kameran :( Vi bor i Båstad och har snart vart tillsammans 4 år utan ett enda fint kort på oss tillsammans och det skulle med största sannolikhet bli vid havet eller i bokskogen, de är de vackraste ställerna jag vet här i skåne!

2009-09-08 @ 15:29:42
URL: http://halsingestintan.blogg.se/
Postat av: Jessica Arvidsson

När min man och jag gifte oss för snart tre år sedan blev den inbokade fotografen sjuk och den inhoppande "barmhärtige samariten" visade sig vara totalt ovetande om hur en kamera fungerar...

"Jag är inte bitter..." :-)

Om vi vann utlottningen skulle det vara fantastiskt att få en porträttfotografering som skulle kunna kompensera för "de försvunna bröllopsbilderna". Vi kommer inte att spöka ut oss, fixa blommor eller betala tusenlappar för frisyrer - bara vara vanliga, förälskade Johan och Jessica. Dessutom kanske våra små döttrar, 4 och 2 år gamla, skulle kunna få vara med på ett hörn för att ytterligare förstärka känslan av familj, lycka och glädje.

Vi bor mitt i Båstad och skulle gärna fotas här i trakterna. Gärna utomhus på höstkanten/i vinter. Hoppas, hoppas!

2009-09-08 @ 15:57:23
Postat av: Johannes Nyberg

Hej!

Vilken trevlig tävling! Som fotograf står man ju mest bakom kameran.. Samtidigt kan man lära sig mycket om hur man ska agera som fotograf om man själv står bakom kameran lite då och då.

Om jag vinner skulle jag ge bort bilderna till mina syskon samt mina föräldrar. Så de har en bild på mig, som förhoppningsvis blir riktigt bra. :)

Det skulle antagligen bli en vanli porträttfotografering i naturligt ljus. Tycker det är otroligt fint :)



Bästa hälsningar!

Johannes

2009-09-08 @ 16:17:56
URL: http://improveme.se/nyberg
Postat av: Singoalla, Jessica V

Jag skulle vilja vinna den till mig själv, eller rättare sagt mig och min familj.

Vi har tre barn mellan 2-6 år och att få alla på samma bild är halvt omöjligt och med oss båda föräldrar samtidigt med på bilden.. tja det händer ju inte :)

Vi bor i en norrortskommun till Stockholm

Jag skulle bara hoppas på en varm och fin familjebild fotograferad av dig, det kan nog inte bli fel oavsett :D

2009-09-08 @ 17:19:52
Postat av: Karolina

Åh vilken vinst! Fantastiskt rolig! Jag skulle använda den själv, bor i Halmstad, men till dig är det inte så långt. Vackra bilder på mig och kanske ett par porträtt bilder tillsammas med mina lilla ögonsten till häst. Om hon finns kvar då är en anledning till att föreviga bilder tillsammans med min bästa kompis.

2009-09-08 @ 18:46:55
Postat av: Pauline

Skulle jag vinna denna så skulle jag vilja ha en fotografering av min lilla tös på 18 månader. För inte kan man ha nog med bilder från när dem är små! Passande nog fyller hon 2 år i mars så skulle vilja ta bilderna kring där.



Vad gäller själva fotograferingen skulle jag gärna vilja ta lite bilder i någon rolig miljö. T.ex. på något lekland eller liknande där det blir mycket härliga färger och så i bakgrunden.

2009-09-08 @ 19:05:42
URL: http://paulinesfoto.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh! Vilken tävling - det blir ju bara bättre och bättre!!

Om jag skulle vinna denna skulle jag vilja att du fotograferar mina föräldrar. I februari nästa år är det 30 år sen de gifte sig i Förslövs kyrka och jag tycker det skulle vara kul att fira det med att ta fina bilder på dem som visar att kärleken fortfarande är stark. Nu bor de utanför Helsingborg men jag tänker att det vore kul att ta "Pärlbröllopsbilderna" i Förslöv.

Kram Linnea

2009-09-08 @ 19:31:44
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Karin Bergman

Du känner mig, men det skadar inte att skriva lite ändå! Jag heter Karin, bor på Långö, Karlskrona, med min numera ganska lilla familj (iallafall de som bor hemma).

Jag skulle så gärna vilja vinna porträttfotograferingen själv, eftersom jag tycker det är otroligt svårt att ta bra porträtt på sig själv!

Jag skulle nog vilja ha dem tagna vid en strand, iallafall ute i friska luften!



Massa kramar

Karin



(Jag kommer nu lägga upp på min blogg att jag är med och tävlar!)

2009-09-08 @ 19:53:50
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ojojoj vilka massa härliga utlottningar som man inte kan gå miste om att ta chansen i...

Jag skulle vara egoistisk och be dig fota vår lilleman igen, för att det vore så roligt med en Family Story a la Lindelöf! Vi kommer som bekant mer än gärna ner till Ängelholmstrakten och fotograferingen skulle denna gång bli i någon häftig och annorlunda miljö som jag skulle lägga ner min själ i att hitta...

2009-09-08 @ 19:59:28
Postat av: Petra

Åhh.. ena fantastiska priset efter det andra!!

Vinner jag tar jag priset själv!



Jag skulle ju då önska bilder på mig - OCH och familjen (man och två killar på 4 & 6 år).. Eftersom jag alltid står bakom kameran finns inte många bilder med mig på.. Vår ovanvåning blir snart klar och i nya sovrummet hade det varit perfekt med fina familjefoton! Vi bor i Hjärnarp och jag jobbar i Båstad så det är nära och bra :)



Om vädret tillåter hade jag ju gärna velat vara ute och gjort nåt bus i snön eller riktigt härliga vårbilder i solen :)



Jag länkar återigen i min blogg!

2009-09-08 @ 20:25:56
URL: http://humlan54.blogg.se/
Postat av: ellen

Ellen som bor i Torekov :)

Om jag skulle vinna hade jag kanske tagit med några av mina vänner och blivit fotograferade tillsammans. Hade varit roligt att få något fint på oss som man kan spara och ha till minne!



Hade om vädret tillåter nog blivit några härliga vårbilder ute i solen :)

2009-09-08 @ 21:15:03
URL: http://ellenandrell.blogg.se/
Postat av: ellen

länkar i min blogg förresten ;)

2009-09-08 @ 21:15:56
URL: http://ellenandrell.blogg.se/
Postat av: evamar - tävlingsblogg

Jaha, eftersom karman trillade in igår (tack för den förresten) i form av en annan tävlingsvinst så länkar jag väl idag igen fast jag inte är med själv:



http://evamar.blogg.se/2009/september/fotografering-10-september-1.html

2009-09-08 @ 21:17:52
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Eva Hagbjärn

Det här var ju en jättefin vinst =O



Lite "knivigare" att motivera kanske, men jag tror faktiskt att jag skulle vilja föreviga mig själv och min äkta hälft på samma bild och även var för sig ;-) om jag skulle råka vinna (igen). Bilderna skulle jag faktiskt vilja ta här hemma på vår alldeles egen tomt med omgivningar.

Du vet ju var jag/vi bor Mette, men för de som inte vet så är vi "Hovsingar" (den lilla byn Hov mittemellan Båstad och Torekov). Där har vi bott sedan 1972 i ett hus som vi själva byggt . Tre barn har vi också fått och uppfostrat här också :)



Varför vill då just jag vinna?

(Hur ska jag nu få ihop en bra motivering =))))

Ärligt talat...

Vi har faktiskt inte varit med på särskilt många bilder tillsammans sedan vi gifte oss 1973 (!), så det kanske är på tiden att våra barn och barnbarn får ett litet "minne" av oss gamlingar att ha i bokhyllan. Jag har faktiskt ytterligare en motivering, men den vill jag inte gå in på och prata om här. Sorry!

Huvudsaken är att Mette vet, och det tror jag att hon gör (om inte hennes stackars hjärnceller är totalt överhettade av allt arbete och bloggande).



Länk om tävlingen finns på min blogg!

Kram Eva

2009-09-08 @ 21:18:03
URL: http://hovdamen.blogspot.com
Postat av: Judith Kirkhoff

Hej Mette!



Jag heter Judith och bor mellan Båstad och Östra Karup. Om jag skulle vinna eller vi, jag och min lillasyster hade jag tänkt så skulle jag vilja ha syskonporträtt.



Jag vill vinna därför att jag skulle så gärna vilja ha för en gångs skull en riktigt bra bild på mig och min lillasyster. Hilda, (Lillasyster) är den bästa jag vet och jag blir alltid så glad av henne!

Därför vill jag ge detta till henne eftersom hon fyller 15 år på torsdag den 10 september. Det skulle varit riktigt kul att ge detta till henne när hon fyller "moppe" :)



Kram Judith



P.s. Jag länkar dig till din blogg!



(Glömde skriva i min e-mail adress, haha!)

2009-09-08 @ 21:39:12
URL: http://judithkirkhoffs.blogg.se/
Postat av: Mari Yngvesson

Jag vill bli fotograferad med min sambo. Alltid kul att få fina kort med den man älskar allra mest. Gärna ute i naturen vid Hovs Hallar, lite wild and crazy...Vi bor i Ängelholm så att oss till Båstad trakten är inga problem.

2009-09-08 @ 21:42:07
Postat av: Malin

Hej! Vill självklart vara med! Fotograferingen vill jag ska bli på sonen Theo, som ännu inte fått gå till en riktig fotograf (eftersom hans mamma och pappa tror att de själva är proffs!)

Vi bor i Kalmar men har vänner i Båstad så då passar vi på att slå två flugor i en smäll!



Jag skulle önska en spännande, annorlunda miljö, utomhusbilder är alltid läckra!

Jag länkar också åter i min blogg: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/fotografering.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

2009-09-08 @ 21:55:07
URL: http://villduvinna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vilket kul pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Om jag vinner så skulle jag vilja ha vinsten själv och önska några fina bilder på mig och min pojkvän. Då jag inte har några foton på oss tillsammans så skulle det vara så roligt och jag skulle bli så glad om jag fick några fina bilder på oss att ha här hemma. =) Fotograferingen skulle nog bli på ett romantiskt ställe som vid havet.

Här i kungsbacka/göteborg finns det så många fina ställen. =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-portratt-fotografering.html#comment



Kram!

/Jessica

2009-09-08 @ 22:16:58
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill självklart vara med och tävla om detta underbara pris. Jag tycker jag skulle vinna därför att vi fick vårat tredje barn för 8 veckor sen så nu är våran familj komplett och vi saknar en riktigt fint kort på våra guldklimpar. och det är något som jag gärna skulle vilja ha.

Har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se

//Linda

2009-09-08 @ 22:28:39
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är med :)

http://maulun.blogg.se/2009/september/portrattfotografering.html



Jag vill vinna en fotografering för att jag älskar att stå framför kameran! Jag skulle vilja ta fina bilder i vintersolen. Jag bor i Stockholm och vill gärna ha fotograferingen här vid vattnet eller mot ett vinterlandskap. Fotograferingen skulle utstråla energi och glädje, något som ofta försvinner i mina bilder annars.

2009-09-08 @ 22:34:45
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Ulla

Woowww, vilka tävlingar. Smugit här länge och beundrat dina fotograferingar,men inte skrivit några komentarer. Men denna tävling kan jag ju inte låta bli att chansa på...



Vinsten skulle helt klart gå till mej själv så ego är jag. Kanske fick sambon vara med på något foto. För det är alltid jag som fotograferar annars, kallad "papparazzi" inom familjen. Så det finns inte alldeles för många foton på mej själv. Så nu tycker jag att det är min tur... Bor i Laholm, nära och bra.



Sen kan man ju hoppas att det är snö ute, älskar snö. För att du ska förstå varför, jag är inte härifrån.



Länkar till min blogg. http://ullasalltiallo.blogspot.com/



2009-09-08 @ 22:41:00
URL: http://ullasalltiallo.blogspot.com/
Postat av: Gabbies

Jag är gärna med.



Om jag vann skulle jag behålla vinsten själv och ta romantiska kort på min och min älskade. Finns typ inga kort på oss två tillsammans då jag egentligen hatar att vara med på kort (men du kan nog få mig att slappna av). Och neråt västkusten tror jag att det finns massor med romantiska platser som du kan tipsa om. Vi bor i Borlänge men varför inte åka på en weekend neråt?



Min länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/portrattfotografering.html



Hoppas på tur!



Trevlig vecka!

Postat av: mariat

Hej jag är tvåbarnsmamma och sjuksköterske student bosatt i göteborg. Jag vill gärna vinna en porträttfotografering för mina två döttrar på 3 och 4 år. På deras dagis tar man inte några kort på barnen av någon dum anledning. Så jag får aldrig några fina bilder tagna av en riktig fotograf och det tycker jag är jättetråkigt. Men det är deras policy så det är bara att gilla läget. Så om jag vann så skulle jag vilja göra en porträttserie i studio så jag har fina bilder på tjejerna att rama in och sätta på väggarna.



Ha det gott // Maria

2009-09-09 @ 07:51:16
Postat av: Petra S

Otroligt kul initiv!!

Jag skulle helt klart låta dej göra d jag själv tycker är HELT OMÖJLIGT- fånga mina barn på ett (eller kanske flera) fina kort!! Är inte lätt med två tjejer 9 år och en kille och en tjej på 3 år!!!

Bor i Laholm men kör gärna...

Tack för mej så länge...

2009-09-09 @ 08:41:59
Postat av: pyretpepsi

Här har du en hoppfull aspirant till att vinna denna fantastiska tävling. Om jag - Annika - vinner så skulle jag vilja ta bilder på mig själv, min son och mina katter, utomhus vid ett tjärn inne i skogen om det går bra. Jag bor i en liten ort strax utanför Göteborg, 10 minuters resväg från Landvetter flygplats. Ortens namn är Hällingsjö.

Jag har länkat dig på min blogg och inlägget är:

http://pyretpepsi.blogg.se/2009/september/en-portrattfotografering-att-vinna-hos-mettes.html

2009-09-09 @ 08:56:33
URL: http://pyretpepsi.blogg.se/
Postat av: Anna G

ÅH! Precis vad jag skulle önska!

Har länge velat åka till en riktigt fotograf och ta härliga bilder på mig och hunden. Kanske rent av den tredje parten också kan få följa med:)

Det är sällan jag tillsammans med hunden hamnar på bild, utan ofta bara hon. Kanske rent av att man kunde ta det på en brukshundklubb....

Det eller så skulle det bli en överraskning för min pojkvän, eller en kombination, hade varit det allra bästa!!

Jag länkar igen, när jag kommer hem ikv!



MVH

Anna G

Bor i Sölvesborg, men jag har inga problem med att tag mig till Båstadstrakten.

2009-09-09 @ 09:19:44
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: åsa

Hej hej! En skåning som flyttat till huvudstaden och som följt din sida i åratal. I januari kommer vår lille son titta ut från den växande magen och det skulle vara underbart att ta foto på honom och vår nya lilla familj. Självklart är vi flyttbara ner till härliga Bjäre för en sån här sak.

:)

2009-09-09 @ 10:06:25
Postat av: Monika B

Jag skulle verkligen önska mig och min man ett vackert foto på bara honom och mig....

Vi har alltid sagt att vi ska gifta om oss på skoj för att bekräfta våran kärlek,då det skulle vara underbart att ta ett Romantiskt kort,det skulle betyda jättemycket.Jag hoppas på att just vi vinner!

2009-09-09 @ 13:24:34
Postat av: Linda i Ludvika

Jag är en kvinna på 34 år som bor i Ludvika med 2 barn, en make och en gamla ranglig katt och ett ganska trint marsvin

Jag älskar dina foton och vill ha fler, fler, fler!!

Jag kommer såklart vilja att du fotograferar mina barn och helst i hemmiljö ;) (Alltså, ta och masa er hitåt!!)

2009-09-09 @ 13:29:13
Postat av: Ingrid

Ingrid Bergman såklart! 18år, i Kalleskrona :) Jag vill ha porträttfotograferingen så att jag kan ha ett riktigt fint kort på Karin. Kort på Karin i hennes fulla prakt utomhus :)

2009-09-09 @ 17:36:42
URL: http://ingy.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken generös utlottning, den vill jag vara med på!

Ingela heter jag, bor med familjen i Åstorp. Jag älskar inte precis att bli fotograferad, det är faktiskt ända sedan jag gifte mig och det går mot silverbröllop, som jag blev förevigad av en proffsfotograf!!!

Eftersom dina bilder är så underbart fina skulle jag våga mig på att bli fotograferad igen och då tillsammans med min man. Jag skulle önska mig bilder som speglar vardagslycka med kärlek och romantik. Min man gillar att vandra i naturen, Hovs hallar har jag bara varit vid sommartid...vinterfoton därifrån skulle bli superhäftigt!!!

Nu håller jag alla tummar, har bara två, men hoppas, hoppas på tur! :-)

2009-09-09 @ 18:18:36
Postat av: Emma

Vilken chans!! Jag älskar fotografier - kan drägla över ett länge o studera det där speciella ögonblicket som fångats. Jag skulle så gärna ha varma, vackra utonhusbilder på mig o min familj. De är hopplösa:), mamma tycker inte om att fotograferas, pappa vägrar le, min bror ser bara skeptisk ut och min fästman är alltid besviken över hur dålig han blir på bild. Jag är säker på att du skulle lösa allt! Om jag vinner kan de inte neka mig några bilder! Snäälla ge mig bilder av mina kära att ha för alltid :)! Jag bor i Växjö men vi har sommarstuga i närheten av Båstad o kommer gärna!

2009-09-09 @ 21:22:39
Postat av: Emelie

Jag heter Emelie och bor i Göteborg med min sambo.

Jag skulle använda vinsten till att få fina bilder på oss två, eftersom jag är fotonörd finns mest bilder på min sambo nämligen. =) Dessutom har jag svårt att se vettig ut på bild, så det vore kul att få vara med om en "riktig" fotografering med ett riktigt proffs.



Har dessutom länkat på min blogg.

http://eemeliie.blogg.se/2009/september/tavlingar-hos-mette.html

2009-09-09 @ 22:46:26
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: mela

Gud vilken härlig utlottning!

Hoppas jag inte är försent ute nu bara :-)



Länkar till den på min blogg här

http://mikaelajensen.blogspot.com/2009/09/tavling_10.html



Jag är Mikaela och är en 23årig småbarns mamma bosatt i göteborg.

Jag skulle vilja vinna denna utlottning för att vi än så länge inte har fått råd att ta bilder på vår underbara lilla dotter på snart 9månader.

Och har inte en endaste familjebild så det vore helt underbart att få chansen att få bli fotade tillsammans hela familjen av ett proffs!



Det skulle bli en familje fotografering!



2009-09-10 @ 00:09:34
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com
Postat av: Carolina

Jag heter Carolina och bor i Göteborgs södra skärgård.

Jag skulle vilja vinna en fotografering på våra barn, Oliver 2 år och Isabella 6 månader.

Jag vill vinna den för att det vore så otroligt kul att få härliga syskonbilder på våra små juveler.

Det skulle bli en lekfull fotografering med 2 små bustroll!



Länk: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

2009-09-10 @ 13:29:40
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Kristina

Vilket generöst pris. Jag är 52 år och bor i Kristianstad. Jag skulle gärna vilja vinna en fotografering och då skulle vi vara 4 generationer. Det blir inte av att beställa tid för sådan "lyx". Jag har sett vilka underbara bilder du tar.

2009-09-10 @ 14:21:05
Postat av: sofia

vilken underbar tävling! jag heter Sofia, är 24 år. har en underbar dotter på 10 månader. Är nyinflyttad i Uddevalla.

jag vill vinna för att det hade vart roligt att få lite fina familjebilder i underbar utomhusmiljö.



2009-09-10 @ 15:51:10
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: sofia

glömde skriva att det sklulle bli en familjefotografering.. tillsammans med min sambo,dotter och vår hund

2009-09-10 @ 15:56:48
URL: http://aifos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0