Sista tävlingsdagen (nästan)

Idag är sista tävlingsdagen för de utlottningar som redan ni är publicerade! Bläddra i kategorin "Utlottningar" om du nyss kommit hit, där finns det sex stycken.

Någon gång idag eller ikväll drar jag vinnarna och publicerar dem. Den allra sista tävlingen är en favorit i repris (några gissningar...?) och den lägger jag upp först i morgon fredag.

Tills dess en bild från en ö jag längtar mig sjuk efter... fastän man knappt kan tro det av den här bilden uppifrån den bergiga, norra delen. Arucas, Gran Canaria:




Vi hörs senare, kompisar, ha en bra dag!






Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Kan det kanske vara en bröllopsfotografering?

Kanske en "passande" utlottning så här i slutspurten?

2009-09-10 @ 11:05:28
URL: http://evafromsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0