Duktiga ni är!

Som ni tävlar, heja heja! Finns inget roligare än när man får många deltagare - och återigen mycket stort tack för alla värmande ord.

I presentkortsutlottningen är ni just nu uppe i 36 kommentarer - bara fyra till så åker ytterligare en vinstförstoring in :-D

Den här veckan har jag idag fotograferat åt veterinären Katarina igen, i morgon en Klänning på Vift, på fredag två eller eventuellt tre porträttfotograferingar - mycket roligt att se fram emot! Mellan uppdragen glöder tangenterna, mest i Photoshop, mailprogram och beställningar till labbet. Ibland glöder hjärnan också, men jag aktar mig för härdsmälta så mycket jag kan (tack, Eva för omtanken!).

Snart kommer tisdagens tävling!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Och heja dig Mette som hittar på så många roliga tävlingar!!

2009-09-08 @ 20:07:01
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0