Alla vinnarna (och ett gäng bonuserbjudanden till er andra!)

Grattis alla vinnare i 100 001-utlottningarna!

Jag har mailat alla vinnare redan nu, så blir det inga tveksamheter om namnen nedan :-)

Här kommer de tursamma i ordning. Jag har också puttat in lite andra godsaker - hoppas ni gillar dem!



Tävling nr 1, ett fotoalbum:

Elin Swedman

(OBS! Tävlingsbonus till alla läsare: få 10 % rabatt vid beställning av ett Noci-album under september månad! Maila mig på [email protected] för mer info om priser och färger. Viktigt: ange rabattkod "Veckotävling".)




Tävling nr 2, en canvastavla:

Fernando Matute

(OBS! Tävlingsbonus till alla läsare: få 10 % rabatt vid beställning av canvastavlor under september månad! Maila mig på [email protected] för mer info om priser etc. Viktigt: ange rabattkod "Veckotävling".)




Tävling nr 3, ett presentkort:

Karolina Pålsson

Dessutom i tävling nr 3, 2 st vinnare får en 18x24-förstoring:

Therése T
Hanna Petersson

(OBS! Tävlingsbonus till alla läsare: få 10 % rabatt vid beställning av presentkort under september månad! Maila mig på [email protected] för mer info. Viktigt: ange rabattkod "Veckotävling".)




Tävling nr 4, en privatkurs/pick-Mette's-brain:

Eva Kronfält

(OBS! Tävlingsbonus till alla läsare: få 10 % rabatt vid beställning av privatkurs under september månad - boka nu, kursdatum senast 15 mars 2010! Maila mig på [email protected] för mer info. Viktigt: ange rabattkod "Veckotävling".)




Tävling nr 5, en porträttfotografering:

Jessica Arvidsson

(OBS! Tävlingsbonus till alla läsare: få 10 % rabatt på grundpaketet vid beställning av porträttfotografering under september månad - boka nu, fotograferingsdatum senast 15 mars 2010! Maila mig på [email protected] för mer info. Viktigt: ange rabattkod "Veckotävling".)




Tävling nr 6, en bok:

Jenny Dyrvold

(här kommer ingen extra bonus men jag vill återigen peppa er att låna böcker på biblioteken - de är underbara och de behövs!)





Stort grattis till er alla, hoppas att ni kommer att få glädje av era vinster!

Ni som vunnit bilder & album: ta gärna en bild när ni hängt upp dem eller satt in bilderna, och maila den till mig - det är alltid roligt att se det färdiga resultatet!


******************


Jag vill också passa på att tacka alla som tävlat. Om ni visste hur mycket era kommentarer värmer, och hur roligt och spännande det är att läsa era motiveringar. Att få lära känna sina bloggläsare är väldigt kul, jag ser ju i statistiken att ni finns där men oh, så skoj att få lite kött på era goa ben med era tankar :-)

Till sist; går du i giftastankar det närmaste året kan det vara läge att hålla ett öga öppet här på bloggen i morgon. Då är det nämligen dags för tävling nr sju - sist men inte minst :-D

Kram på er alla godingar & ha en fin kväll,

bästa hälsningar Mette




Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis alla lyckliga vinnare!! Tack för en massa roliga tävlingar Mette :)

2009-09-10 @ 18:31:06
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Carolina

Grattis till de lyckliga vinnarna - kommer absolut hålla ögonen öppna imorgon :)

2009-09-10 @ 18:48:51
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: NinaKatarina

Stort Grattis till alla....

2009-09-10 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0