Syskonen Cool Eyes: Annie & Joel

Mettes uppgift för kvällen är redigering och de här bilderna är fotograferade vid snyggingarna Petra & Alfs bröllop som kommer i sin helhet på bloggen så småningom. Men jag måste faktiskt dela med mig lite till redan nu... de har nämligen också så himla coola barn! Jag är helt fascinerad av kidsens ögon och då får de ett eget mini-inlägg.











Häftiga, eller hur? Hoppas att det syns även här på bloggen, där bilderna blir ganska små. I Tyringe, mina damer och herrar, kommer tonårsflickorna och -pojkarna nog snart att samlas i flockvis utanför familjen S's hus och spana på syskonen (om de inte redan gör det) :-)

Himla gulliga är de också, hela familjen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!



Jag hade hand om lille prinschariming på förskolan och redan då varnade jag flickorna för honom....;)

2009-10-27 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0