Recension canvas

God eftermiddag!

Jag fick mail från canvasframkallning.se som undrade om jag ville få en gratis canvas mot en recension på bloggen. Jajamänsan. Motivet var mina favoritblommor som jag har på brevpappret just nu, och canvasen var finfin! Första exemplaret jag fick hade de dock monterat snett, det var lite mer vitt på ena sidan men när jag mailade dem om det fick jag genast en ny.

Så här ser den ut:





(det enda jag i övrigt skulle kunna önska är att fraktbolaget de valt även hade möjlighet till utkörning så man slapp hämta på ett utlämningsställe 7 km härifrån... :-) som företagare har jag så ont om tid att fara omkring och hämta på alla olika ställen och är mycket tacksam för vår lantbrevbärare som fixar allt sånt.)


Tack till canvasframkallning.se! Tavlan hänger snart på en vägg nära mig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är duktig som har den firman!

2009-10-14 @ 08:33:25
URL: http://lisaandersson.blogg.se/
Postat av: Therése

Otroligt vacker!



Jag tackar så hemskt mycket för förstoringen jag vann. Den är så fin! Tänkte att jag skulle ha skickat en bild på den när den hänger inramad och klar, men jag har inte fått tummen ur att leta ram än. Men snart så :-)



/Therése T

2009-10-14 @ 20:19:19
Postat av: Tobias Schröder

Inte så farliga priser, tar och bokmärker sidan för framtida bruk :)



Tack för tipset!



mvh Tobias

2009-10-16 @ 18:26:23
URL: http://www.tobiasschroder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0