Måste prioritera

Hej alla goa läsare,

tack för era härliga mail och kommentarer om era fotobloggar, med kamerafrågor, och era undringar om olika saker när ni startar företag. Jag är jättesmickrad över att ni frågar mig, men jag hinner inte svara. Vad jag har för utrustning, tips om objektiv, prissättning, avtal & Photoshop, "kan inte du titta på min blogg och säga vad du tycker"-vädjan är tyvärr sådant jag inte har möjlighet att hjälpa er med.

Mycket hittar ni i kategorin "Mette svarar" och är det något annat ni undrar över (som inte redan finns i svaren, läs gärna noga där först) så ställ frågan i det här inlägget så svarar jag när jag får möjlighet. Det kan dröja, så fråga inget akut :-)

Tips på andra sajter där ni kan hitta all möjlig hjälp:

Moderskeppet

Fotosidan

Svenska Fotografers Förbund

Designa din blogg



Detta skriver jag absolut inte för att ni ska bli ledsna, utan för att tiden rinner ifrån mig, och för att jag jobbar alldeles för mycket för att det ska vara nyttigt för mig. Jag måste prioritera mina uppdrag. Hoppas ni förstår! Jag vill gärna finnas kvar här även nästa år :-)

Ha en fin måndagkväll,

/M



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej Mette! jag tror ingen blir sur för att du inte har tid och blir de det endå..då är den människan inte mycket att bry sig om.



Jag vill absolut att du ska finnas kvar på din blogg även nästa år.



Kraaaaam på dig.

2009-10-26 @ 22:27:14
URL: http://annacarinsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0