Bock!

Nu kan jag bocka av från dagens lista:

* prickat av och packat åtta beställningar, skickas i morgon
* sorterat två jobb, ett större och ett mindre, text-märkt, laddat upp och mailat provbilder till de glada tålmodiga
* skickat 19 mail (och då tvingade jag mig själv att hålla dem nere i antal)
* bloggat två (kortkorta) inlägg
* skickat en offert
* skurit bort grå kanter på hundra bilder där Crimson missat
* fakturerat, bokfört och betalat egna fakturor
* lagat min skrivare som jag köpte år 2000 och som fortfarande är min favorit
* pratat med två supertrevliga kunder i telefon
* bränt och backupat de två senaste uppdragen

Idag tycker till och med JAG att jag hunnit massor! Klappar mig på själv på axeln och går hem.

Hej hej och god kväll!



Kommentarer
Postat av: NinaKatarina

Duktiga du.

Jag tyckte det var tråkigt väder så jag gick hem =0))

2009-10-20 @ 08:58:12
Postat av: maria

En stor Bamsekram från mig!!!

Tänk om man kunde vara så arbetseffektiv iallafall 3ggr i veckan. Man känner sig så nöjd när man hunnit med så mycket och inget strular.

Jag kommer med belöningen inom en snar framtid.....

P.s Har du lagt Dextrosol i kaffet? eller hur får man en sån arbetstopp/kick? Hälsningar M

2009-10-20 @ 12:51:15
Postat av: * M E T T E * svarar

Tack ska ni ha! Jovisst, skönast att vara nöjd - gärna alltid. Och inget Dextrosol men kanske ett bra tips :-) själv körde jag bara med att spalta upp dagens kvartar/halvtimmar i exakta arbetsuppgifter i förväg. Då gick det!

2009-10-20 @ 18:25:26
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Uj, blev trött bara av att läsa vad du hunnit med. Själv har jag bara hunnit baka några sorters fika till morgondagens kaffe med kollegorna. Resten av veckan ska jag bara softa...

2009-10-20 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0