Igår blev jag hundsjuk

Nä, ingen ny form av influensa inte... bara väldigt stor längtan efter vovve igen! Orsaken heter Buster, är en härlig korsning av allt möjligt (minns bara Schäfer, Golden, Grand Danois och minst ett par till) och helt oemotståndlig. Tim blev likadan som jag när han såg bilderna.

Tyvärr har Buster redan en himla trevlig matte & husse (och två sprillans nya lill-mattar), annars hade jag stoppat in honom i bilen och tagit med honom hem. Han var inte bara söt utan dessutom väldigt väluppfostrad. Så, A & F - skulle ni tröttna på honom vet ni vem ni kan ringa :-)





(kanske var det för att jag längtar efter hund som jag vaknade med ett ryck i morse av att jag trodde en främling stod i rummet och pratade? Huamej!!! Buster hade bitit honom i rumpan, schwopp bara. Fast det hade väl räckt att visa sig med ett mäktigt skall, som Miranda & Arnold på sin tid. WWWWOFF WWWWOFF liksom.

Tur att vi får låna Ola & Maddes söta Selma ibland. Dags snart tycker jag!)



Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Hej och grattis igen!:)

Ville bara förtydliga att jag INTE menade dig i mitt senaste inlägg om känsla vs. regler, jag skrev dammig fotolärare men syftade på gubben på sturegymnasiet och inte dig, så du inte trodde det, ha ha! Stor grattiskram och trevlig helg!

2009-11-13 @ 13:54:06
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Angelica Malmberg

Hej,

vilken jättefin bild. Väntar spännt på övriga bilder.

Buster är golden/schäfer/rhodesian ridgeback och new foundland. Mycket att hålla reda på.

Tack för en jättetrevlig stund i onsdags o grattis på födelsedagen!

2009-11-13 @ 20:37:46
URL: http://sesamfroet.blogspot.com
Postat av: Fredrik

fina bilder, du är duktig på det du gör. fortsätt så :)



besök även min blogg om miniatyrsfigurer

www.LitenGubbe.com



/ Fredrik

2009-11-14 @ 15:59:45
URL: http://www.litengubbe.com
Postat av: Ola

Går bra att låna Selma när det saknas hund. ;)

2010-01-03 @ 02:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0