Dagen idag

Morgonen började med frukostsällskap av min söta lilla mamma som är och hälsar på! Mysigt. Ute stod luften liksom stilla av förväntan, det var tyst och lite darrande, och det annalkande åskvädret mullrade i fjärran. Tur har man ibland och det passerade långt härifrån, tycker inte om att ha datorn igång när det blixtochdundrar, trots åskskyddet.

Strax ska jag iväg för att fotografera mäklarna på Stigbertils i Båstad, sedan redigering/sortering resten av eftermiddagen innan jag och Johanna beger oss till Norrviken för Båstad turisms sommarkickoff. Bra och roligt att träffa alla lokala företagare, så att vi kommer ihåg varandra!

Ni är några som undrar över jobben jag gjort under hösten/vintern, och som ännu inte dykt upp här på bloggen. Tanken/önskan/planen är att allt kommer i sinom tid. En vacker dag rasslar det till och brakar in!

Tjenixen & ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Renée

Fin blogg :)

2009-05-19 @ 15:39:02
URL: http://mka0lsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0