Snörvel och utomhusbio

Nu har jag nyss bloggat två vinterbröllop, nästa gång blir det vår- och snaaart sommarbröllopen! (och så de övriga uppdragen förstås)

Semestern har jag hittills spenderat med att... vara förkyld. Och glott på regnet. Tur det inte blev värmebölja mitt i febern i alla fall.

Lite annat har vi också hunnit med: haft fest, gäster, målat hus och varit på utomhusbio på First Camp i Torekov. Det var mysigt och en finfin avslutning på vår förlovningsjubileumsdag. Kolla, härligt:






Filmen var Allt flyter och den får... tre st Popcorn av mig. Jag skrattade riktigt mycket på flera ställen men den var lite tunn i karaktärerna tyckte jag. Det uppvägdes förstås av den härliga sommarhimlen, goa filtar och mysigt sällskap :-)

Det gör vi gärna om!


Nu är det dags för lite mer semester, återkommer senast 4 augusti. Hej hej!


/Mette

Kommentarer
Postat av: martina(fd elev)

förstår inte ritkigt hur jag kunnat missa att det var bio där, bor ju bara nån enstaka meter därifrån! men ser ritkigt mysigt ut iallafall:)

2009-07-23 @ 01:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0