Näst sista! Och lite planer.

Jahapp, då var det näst sista dagen före semestern. KAN (ja, det är faktiskt högst sannolikt) bli så att jag jobbar en dag nästa vecka - måste ju skicka alla bilder jag beställer denna veckan. Kan också hända att det blir lite bloggande under ledigheten :-)

I höst planerar jag att lägga upp mina arbetsveckor lite annorlunda. Vi får se om jag lyckas. Det går inte för sig att bli ostrukurerad, så nu höjer jag målet ett snäpp för en lugnare arbetssituation.

*** I augusti blir det dessutom STOR tävling. Det blir en favorit i repris - Vinn en bröllopsfotografering! ***

Se förra årets gulliga vinnare Linda & Stephen här
och håll alltså ögonen öppna om du ska gifta dig det närmaste året!


Som ni redan vet, har jag en väldigt lång lista obloggade uppdrag att lägga upp. Jag kan faktiskt inte förmå mig att ta dem i oordning, så därför kommer bröllopen efter hand de är fotograferade och så blandar jag med barnporträtt, familjebilder, företagsuppdrag... Det ska bli roligt och jag ser fram emot det. NÄR det blir vet jag ännu inte men som alltid så snart jag kan.

Jag kommer också att presentera en väldigt duktig filmare jag börjat jobba med, räkna ut hur många bröllop jag egentligen fotograferat och - nästan det mest spännande - snart få min nya logga från WonderBrand!

Vad har ni för planer själva för hösten? Har ni några egna önskemål om vad jag ska blogga om, förutom alla uppdragen förstås?

Dags att ta itu med dagens redigeringar! Ha en fin dag kompisar!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en riktigt fin semester!



Vi ses i augusti 1 månad -1 dag kvar...jippie!



Karin

2009-07-09 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0