Bröllop: Katta & Glenn 14 feb 2009

Katta och jag träffades första gången på bröllopsmässan i Helsingborg för flera år sedan. Vi var montergrannar, hon säljer underkläder. Det blev en mycket trevlig mässa, till stor del tack vare henne. Katta är en helt underbar person! Varmare, öppnare och mer livsbejakande får man leta efter. Jag minns att hon skojade med mig om att ifall hon någon gång skulle gifta sig (fnissfnissade hon) så skulle jag få fotografera. Till saken hör att Katta sagt att 1) hon ska aldrig gifta sig 2) gifter hon sig ändå ska det inte vara i kyrkan utan 3) utomhus och 4) i svart och barfota.

Sedan träffade hon Glenn. Vad kan man gissa annat än att passionen nog tog dem båda med överraskning, och ett halvår senare stod de faktiskt vid altaret (!) i Höganäs, om än i den mindre avdelningen av kyrkan. Och...Katta var som hon önskat klädd i svart klänning och barfota! (ni läste att det var i februari, va?)

Deras barn med respektive var gäster, en härlig skara ungar lika fantastiska som sina föräldrar. Resten av släkt och vänner fick veta nyheten först vid det hejdundrande kalaset de ordnat samma kväll, fast jag förstod att en och annan anat...


Här är de, goaste goa Katta och Glenn:


















































Jag är så glad att jag fick vara med! Tack bästa Katta och Glenn! Jag avrundar med en av favoriterna...






Vilken bild är din favorit? Skriv gärna i kommentarsfältet!



Kommentarer
Postat av: NinaKatarina

Barfotabilden. Så fin.

2009-07-23 @ 10:11:21
Postat av: Emma

Vilka känslor i bilderna, kan omöjligt välja EN favorit. På den första bilden ser dom så pirriga och lyckliga ut, gruppfotot är så glatt, och barfotabilden, den sista är ju underbar=)

2009-07-27 @ 00:09:22
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Sara

Haha spännande, och vilka fina bilder :)

Bild nummer 11 ovanför var kul, kolla in prästens min =D

2009-08-16 @ 21:43:17
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0